پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5079
-
الف
+

مروری بر موسیقی سریال «باغ سرهنگ»

اختصاصی: «باغ سرهنگ» سوژه این هفته «گراما فیلم» است.

برنامه هفتگی «گراما فیلم» این هفته به موسیقی سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی "فلورا سام" اختصاص دارد.

مجموعه مستند «گراما فیلم» به بررسی موسیقی، شعر و آوازهای ماندگار در تیتراژهای تلویزیونی می‌پردازد و تمرکز این برنامه بر چگونگی شکل‌گیری تیتراژهای سریال‌های ایرانی است.

این برنامه دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ پخش و  سه شنبه ها ساعت۰۶:۳۰ بازپخش می‌شود.

سریال «باغ سرهنگ» محصول سال 1392 به کارگردانی "فلورا سام" است. و در خلاصه داستان این سریال آمده است:

هادی جوانی است که در حال تلاش برای انتشار اولین آلبوم موسیقی خود است. او منتظر گرفتن مجوز اشعار آلبوم جدیدش است تا از پدرش کمک مالی بگیرد. او به دختری با نام سمیرا علاقه‌مند است و علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش با او ازدواج می‌کند اما این موضوع را از خانواده‌اش پنهان می‌کند تا پدرش از کمک مالی به او منصرف نشود. هادی ده سال پیش نامزد دخترعمویش شادی بوده ولی شادی برای تحصیل به خارج از کشور رفت و نامزدی را به هم زد؛ ولی مادر شادی و پدر هادی به دلیل وصیت پدر مرحوم شادی اصرار به ازدواج شادی و هادی دارند. چند روز بعد از ازدواج پنهانی هادی با سمیرا، شادی به ایران برمی‌گردد و ماجرای ازدواج او و هادی دوباره توسط خانواده‌ها مطرح می‌شود. شادی به صورت خصوصی به هادی می‌گوید که دیگر به ازدواج با او علاقه‌ای ندارد و آنها بنا می‌گذارند که این موضوع را به خانواده‌ها بگویند؛ ولی هادی که نگران این است که پدرش به او کمک مالی نکند، بعد از این که شادی به همه می‌گوید که نمی‌خواهد با هادی ازدواج کند، وانمود می‌کند که دلشکسته شده‌است. شادی برای ادب کردن هادی و وادار کردن او به بیان واقعیت، با مادرش دست به یکی می‌کند که وانمود کند نظرش عوض شده و می‌خواهد با هادی ازدواج کند. 
در این بین هادی و سمیرا به‌طور پنهانی زندگی مشترک خود را در ملک یکی از اقوام دور پدرش به نام باغ سرهنگ آغاز می‌کنند. هادی در باغ با روح مردی به نام ارسلان روبرو می‌ شود که نامزد رحمت الملوک خانم  صاحب باغ بوده که در روز عروسیش تصادف می‌کند و از دنیا می‌رود. ارسلان از هادی می‌ خواهد که به او کمک کند مکان فعلی رحمت را پیدا کند تا او یک بار دیگر رحمت را ببیند. 

س م/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر